Home / Universiti Dalam Negara / Kolaborasi Daulah Educonsult dan Kolej ICAN

Kolaborasi Daulah Educonsult dan Kolej ICAN

ICAN COLLEGE (DK136 (W))

Institusi pendidikan tinggi swasta yang dimiliki sepenuhnya oleh Prima Gading Corporation, sebuah syarikat pegangan pelaburan dengan visi untuk menyediakan modal insan terlatih yang disesuaikan dengan keperluan pasaran dan trend global. 

 

Graduan ICAN Kolej

 

ICAN COLLEGE telah bertambah kukuh sejak tahun 2008 dari akar umbinya dalam Sains Kesihatan pada tahun 2008 ke beberapa arah – beberapa asas dan yang lain sangat praktikal. Hasilnya ialah Kolej ICAN yang menggabungkan pendidikan berkualiti dalam pelbagai disiplin dengan kemahiran insaniah yang diperlukan. Penubuhan Fakulti Perniagaan dan Ekonomi Antarabangsa pada 2016 adalah kesaksian mengenai pertumbuhan dan kekuatan kami. Di ICAN, kami menjaga kesejahteraan, kebajikan dan pembangunan pelajar. Ini memberikan mereka ketenangan fikiran untuk meneruskan matlamat mereka. Kejayaan pelajar kami adalah kejayaan ICAN akhirnya.

Inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) adalah bahagian penting dari keluarga ICAN. Ini adalah sumbangan kami untuk mewujudkan kesedaran di kalangan pelajar kami untuk menyumbang semula kepada masyarakat dan untuk membuat perbezaan kepada kesejahteraan komuniti kami.

Inaugural Graduation Ceremony 2013

ICAN berada dalam fasa pengembangan. Tapak kampus dikenal pasti untuk memenuhi keperluan penduduk pelajar yang semakin meningkat dan fakulti kami yang semakin meningkat. Pada tahun 2018, kolej ICAN akan mengumumkan penubuhan tiga fakulti baru:

  1. Fakulti Teknologi, Hiburan dan Reka Bentuk
  2. Fakulti Bahasa dan Komunikasi Moden
  3. Sekolah Pengajian Asasi

 

HALATUJU AKADEMIK di  ICAN KOLEJ

About admin

Check Also

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1443H l 2022M

  Ramadhan barakah pasti dirindui, Moga amalan diterima ilahi, syawal menjelma sama dirai, Dengan ucapan …

Chat Kami Sekarang
Anda berminat untuk menyambung pengajian ke luar negara? Jom daftar sekarang.

NYATAKAN :
Nama penuh anda, Lepasan & Bidang yang anda minati pada konsultan kami.