Pendaftaran Kemasukan Universiti Di Luar Negara bagi Sesi 2019

PENGAMBILAN KEMASUKAN PENGAJIAN PERINGKAT IJAZAH SARJANA MUDA DI LUAR NEGARA BAGI SESI 2019

Tidak dinafikan, sambung belajar ke luar negara adalah impian buat setiap pelajar. Jika dahulu, peluang untuk belajar ke luar negara sangat tipis malah terpaksa kuburkan impian ke menara gading .

Anda tidak perlu risau, kami Daulah Educonsult boleh membantu untuk merealisasikan cita-cita anda untuk sambung pengajian di luar negara. Daripada sudut khidmat nasihat, menguruskan pendaftaran dan penempatan pelajar di universiti, semuanya kami yang uruskan. Pendek kata, memang mudah sahaja untuk pelajar lepasan SPM, Diploma, STAM, STPM, Matrikulasi, Asasi dan A-level untuk belajar di luar negara dengan menggunakan perkhidmatan kami.

Lepas spm terus degree! 😱 fuh siapa je yang taknak kan? Daulah Educonsult menawarkan pilihan negara terbaik untuk anda dalam bidang yang menjadi pilihan dan impian ramai pelajar. Sudah tentunya universiti diiktiraf oleh badan-badan professional seperti JPA, MQA, MMC, MDC, MVC, dan sebagainya

Image result for gif really

Antara Negara dan Universiti yang kami tawarkan.

#1

Rusia merupakan satu negara yang cukup disegani di mata dunia. Gah dengan statusnya sebagai negara terbesar di dunia, kedudukan Rusia juga strategik kerana terletak bersempadan dengan negara-negara Eropah dan Asia serta lautan Pasifik dan Artik

INTAKE : FEBRUARI, APRIL, JUNE & SEPTEMBER

(a) Kursk State Medical University – Program Pra-Perubatan & Ijazah Sarjana Muda Perubatan

(b) Privolzhsky Research Medical University (previously named Nizhny Novgorod State Medical University) – Ijazah Sarjana Muda Perubatan

(c)  I.M. Sechenoz First Moscow State Medical University (MSMU)- Ijazah Sarjana Muda Perubatan

(d) Moscow Aviation Institute (MAI) – Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan (pelbagai bidang industri pesawat udara)

#2

Warsaw merupakan ibu kota negara Poland yang kaya dengan seni bina bangunan yang berusia ratusan tahun. Universiti yang ditawarkan juga mendapat pengiktirafan serta kualiti pengajaran dan pembelajaran yang berkesan. Berikut merupakan antara universiti yang ditawarkan di Poland dalam bidang Perubatan, Kejuruteraan dan Teknology Maklumat.

 

INTAKE : SEPTEMBER

(a) Medical University of Lodz – Ijazah Sarjana Muda Perubatan

(b) Medical University of Warsaw – Ijazah Sarjana Muda Perubatan

(c) Warsaw University of Technology – Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan (Pelbagai bidang seperti Awam, Elektrik, Kuasa, Mechanical, Seni Bina)

(d) Vistula University – Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan (Pelbagai bidang seperti Komputer, Teknologi Maklumat, Seni Bina)

 

#4

Mahu belajar di luar negara tapi tak nak terlalu jauh dan kos yang murah? Indonesia adalah destinasi yang patut anda pertimbangkan.

Selain daripada kos sara hidup yang murah dan tukaran wang tunai ringgit Malayasia ke Rupiah Indonesia sangat tinggi selain daripada itu, hanya 3 Jam perjalanan melalui kapal terbang.

Ramai yang beranggap tiada Universiti yang baik untuk menyabung pengajian di sana,bukan? Rasanya,anda patut membuat kajian dengan lebih dalam lagi

Di Indonesia, terdapat beberapa Universiti yang mendapat pengiktirafan antarabangsa dan mempunyai kedudukan yang baik di dunia.

INTAKE : SEPTEMBER

(a) Universiti Airlangga (UNAIR) – Ijazah Sarjana Muda Perubatan, Pergigian, Farmasi dan Veterinar

(b) Universiti Sumatera Utara (USU) – Ijazah Sarjana Muda Perubatan, Pergigian dan Farmasi

(cUniversiti Hasanuddin (UNHAS) – Ijazah Sarjana Muda Perubatan

(d) Institut Pertanian Bogor (IPB) – Ijazah Sarjana Muda Veterinar

(e) UIN Ar-Raniry, Banda Aceh – Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Pelbagai bidang)

(f) UIN SUSKA, Riau – Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam (Pelbagai bidang)

Berikut merupakan Syarat kelayakan untuk sambung belajar di luar negara: 

❄️Percubaan SPM ▶️ minimum lulus dalam semua subjek 
❄️SPM ▶️ minimum lulus dalam semua subjek 
❄️Matrikulasi & Asasi ▶️ min CGPA 3.0
❄️Diploma ▶️ min CGPA 3.0
*ps: jika di bawah minimum requirement, boleh consult dahulu dengan kami. Mudah 
bukan!!

Sekiranya anda masih berminat untuk bidang Sains di Mesir tetapi keputusan SPM kurang baik, hubungi pihak Daulah untuk kami cadangkan saluran kedua atau universiti di negara lain seperti Rusia, Indonesia, Poland atau Bangladesh. Usah risau! Minat dan kemahuan untuk belajar itu yang penting. 

“Wah cemtu je syaratnya? saya rasa saya LAYAK. Bak kata orang, peluang jangan lepaskan. Tapi, macam mana proses selepas ni? Nak daftar dengan siapa? Saya tak reti la admin nak daftar sendiri”

Image result for gif i can't wait

Jangan risau, dengan Daulah, urusan pendaftaran sehinggalah penginapan akan diuruskan 100%. Jadi tunggu apa lagi, rebut peluang anda dengan mendaftar secara online sekarang 

Hubungi kami untuk maklumat lanjut di :

📱 013-2090322 ( Tuan Syed Fuad )
📱018-9624322( Customer Service )
☎ 03-92851322 ( Pejabat )

Atau
📧 Email : daulahmedic@gmail.com
📰 Website : https://daulahmedic.com/ 

About admin

mm

Check Also

Pengambilan Pelajar Luar Negara Sesi 2019

  Pernah kah anda memasang impian untuk melanjutkan pengajian ke luar negara? Ke negara yang …

4 comments

  1. Muhammad Azad bin Mohd Azlan

    Pengajian ke UK takde ke??

  2. Pinjaman disediakan ke…?? Kalau ada apa jenis pinjaman tu..tq

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *