Home / Blog / Rebut Peluang Belajar Bidang Perniagaan Antarabangsa Di Saint Petersburg University Rusia

Rebut Peluang Belajar Bidang Perniagaan Antarabangsa Di Saint Petersburg University Rusia

 

Saint Petersburg Universiti merupakan universiti pertama ditubuhkan di Rusia pada tahun 1724 dan terletak di negara Rusia.  Saint Ptersburg  salah satu universiti tertua, terbesar dan paling ternama di negara tersebut. Ia termasuk antara 10 universiti terbesar di dunia. Universiti ini kini ada 24 ribu pelajar, 3115 pensyarah dan 19 fakulti.

Manakala Kampus Saint Petersburg Universiti (SPbU) terdiri daripada 21 bangunan tempat tinggal, dengan 12 terletak di Petrodvortsovy District of St. Petersburg, 8 di Daerah Vasileostrovsky St. Petersburg dan 1 di Daerah Nevsky St. Petersburg.

 

Pada masa ini Saint Petersburg Universiti (SPbU) menyediakan kira-kira 12,800 tempat di tempat tinggalnya. Semua penginapan disediakan untuk tinggal dan belajar; dewan mempunyai kemudahan dobi, kafe, kantin, kedai, gim dan kemudahan kecergasan, dan ATM. Semua bilik mempunyai akses internet.

Siapa yang layak memohon dan syarat kelayakan bagaimana? 

Pelajar lepasan SPM / IGCSE / O & A Level / IB / STPM / Matriks / Asasi / STAM / Diploma @ Setaraf dan Syarat asas bagi universiti ini ialah lepasan SPM lulus dalam semua subjek dan program asasi setaraf dengan keputusan 3.0 dan ke atas. Tiada ujian kemasukan dikenakan bagi universiti ini.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

Konsultan Karmila    : 0189624322

 

About admin

Check Also

DAFTAR MEDIC LUAR NEGARA MENGGUNAKAN TRIAL SPM 2023

Berminat untuk sambung belajar bidang perubatan? Adakah anda merupakan calon SPM 2023?  Tahukah anda, walaupun …

Chat Kami Sekarang
Anda berminat untuk menyambung pengajian ke luar negara? Jom daftar sekarang.

NYATAKAN :
Nama penuh anda, Lepasan & Bidang yang anda minati pada konsultan kami.